aangekomen - Reisverslag uit Tombo Island, Guinea van familiebezoekguinee - WaarBenJij.nu aangekomen - Reisverslag uit Tombo Island, Guinea van familiebezoekguinee - WaarBenJij.nu

aangekomen

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2012 | Guinea, Tombo Island

Na een lange vliegtuigreis door de tussenstop in Marocco zijn we goed aangekomen.
We hebben ondertussen de familie van Kankan ontmoet en dat was een heuse cultuur shock. Wat zijn dat sterke mensen hier!!
Er is hier niet altijd elektriciteit en stromend water maar we redden ons goed. Het huisje waar we verblijven is heel basic maar stukken beter dan al de rest van de huizen hier.

De internet verbinding gaat moeilijk dus er zullen af en toe verhalen volgen.

Foto's volgen nog!!!


Nu even zwemmen want het is hier warm ;-)

Tot de volgende keer !!

  • 22 December 2012 - 20:32

    NANCY EN FRANCIS MOLDEREZ:

    Hallo vrienden,

    Hier Nancke, we zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en de ontmoeting geweldig was,ik heb al foto van mijn boubou gezien met vertrek.
    Ik ga elke dag eens kijken naar jullie. Ben al benieuwd naar eerste foto's, geniet ervan want hier gans dag regen regen koud pfff.

    geef iedereen daar kus van mij en Ciske en we denken aan jullie zene !!!!

    Vrienden uit Polygoon, de Molderez clan en Louiske !!!!!!! xxxxxxxx
    Tot gauw da da

  • 23 December 2012 - 08:14

    Monique Famelaer:

    Yeah!!
    Ben kontent dat de reis goed is verlopen. Amaai dat zal jullie ook wel een gat varen!!!
    In elk geval ik wens jullie nog een prettig Kerstmis en ontdek en amuseer jullie!! xxxx
    Tot dra, ben benieuwd op de foto's
    Monique

  • 26 December 2012 - 13:09

    Deborah:

    Hey Sofie,

    Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Ik hoop dat jullie ook een fijne Kerst hebben gehad! Dat zal wel speciaal zijn zo in het zonnetje :)!
    Ik kan niet wachten om de foto's te zien en om je verhalen te horen wanneer je terug bent!

    Ik blijf met veel plezier je blog volgen! Geniet er nog van ginder!

    Groetjes,
    Deborah

  • 02 Januari 2013 - 15:27

    Wendy:

    Hey familie Jansen-Bayo,
    Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar hé.. Geniet van het samenzijn met de afrikaanse familie. Het is een ervaring die ze je nooit meer kunnen afnemen. De kleine Simon met zijn Afrikaanse Opi.. knuf x

  • 03 Januari 2013 - 16:54

    FRANCIS EN NANCY:

    Hélaba, Alvast allemaal dikke kussen voor het nieuwe jaar ! We zijn blij dat jullie een geweldige vakantie beleven !
    Wij hebben aan zee verbleven 4 dagen maar geen zon, koud en regen maar was heel leuk zeker voor Louiske !! Vertel je wel en foto's krijg je te zien thuis.

    Geniet nog en grt aan allen en kusje en knuf aan mijn boubou !!!!

    DE MOLDEREZ CLAN XXXXXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guinea, Tombo Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 December 2012

de eerste week

22 December 2012

aangekomen

16 December 2012

Wat leesvoer over Guinee

14 December 2012

vrijdag 14/12/2012

Actief sinds 11 Dec. 2012
Verslag gelezen: 735
Totaal aantal bezoekers 5410

Voorgaande reizen:

11 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: